Logistyka Kontraktowa

Logistyka kontraktowa:
towar handlowy i materiały marketingowe (POSM)

W ramach logistyki POSM dla naszych Klientów realizujemy szereg czynności obejmujących: zarządzanie transportem do i z magazynu, magazynowanie, kompletację zleceń, dystrybucję paczkową przesyłek kurierskich i pocztowych, paletową B2B2C, B2B, HORECA, dostawy kurierskie modern trade, kontrolę jakościową i ilościową, składowanie oraz wiele innych.

Rozumiejąc, jak  istotny wpływ na sprzedaż odgrywają materiały POSM oraz jak rozpoznawalność marki istotnie zwiększa przychody firmy, koncentrujemy swoje siły na dokładnym i efektywnym zorganizowaniu fizycznego przepływu tych produktów.

Na każdym etapie procesu logistyki POSM planujemy optymalne rozwiązania dopasowane do wymogów i zapotrzebowania Klienta. Model współpracy zakłada koordynację działań pomiędzy producentami materiałów, dystrybutorami, agencjami reklamowymi, drukarniami, a odbiorcami.
Klientem wewnętrznym są przedstawiciele terenowi, placówki Klienta, punkty / sieci sprzedaży, eventy i inne.
Zaś naszymi partnerami są działy zakupów, trade marketingu oraz marketingu międzynarodowych korporacji.

Ofertujemy kompleksową logistyką POSM, produktów gotowych oraz części zamiennych, a dzięki profesjonalnemu zapleczowi magazynowemu klasy A+ wraz ze składem celnym z powodzeniem optymalizujemy procesy operacyjne.

Poprzez dedykowane systemy QL (WMS i TMS)  nasi Klienci mają dostęp do szczegółowych raportów i bieżącego monitorowania realizacji każdego zlecenia.

Obszary działania w ramach logistyki kontraktowej:

POSM

jako wsparcie akcji promocyjnych (digital, TV) materiałami drukowanymi

Produkty Gotowe

to towary handlowe przeznaczone do sprzedaży w kanale tradycyjnym (detal i hurt) lub w kanale nowoczesnym (dyskont, hipermarkety)

Cześć Zamienne

stanowią nieodzowny element procesu sprzedaży, customer i post-sales services. Logistyka części zamiennych ma kluczowe znaczenie dla jakości wysokiego standardu produktów oraz jest sposobem na budowanie zaufania do marki

Wsparcie Działań Marketingowych

dla działów Zakupów, Trade Marketingu a także bezpośrednio dla przedstawicieli handlowych

Usługi Dodatkowe Na Towarze

obejmują: etykietowanie, nadawanie kodów kreskowych, skanowanie numerów seryjnych, coopaking, zarządzanie datą przydatności, zarządzanie produktami wg standardów FIFO i LIFO

Usługi Dodatkowe

obejmują między innymi: administrację procesu sprzedaży, outsourcing zakupów, customer care, serwis naprawczy, zgodność z procedurą GSI

Jak to działa?

Dlaczego Qlink

Kompletacja<br />
Kompletacja
VAS (pakiet usług<br />
dodatkowych)
VAS (pakiet usług
dodatkowych)
Dostawa<br />
(paczki, palety)
Dostawa
(paczki, palety)
Składowanie<br />
Składowanie
Obsługa zwrotów<br />
Obsługa zwrotów
Dedykowane rozwiązania IT
Dedykowane rozwiązania IT

Korzyści ze współpracy z Qlink

Ponosimy pełną odpowiedzialność za zarządzanie magazynem w zależności od zaimplementowanego procesu przyjęcia (rozładunek fizyczny, kontrola ilościowa, jakościowa)

Świadczymy różnego rodzaju operacje: składowanie półkowe i paletowe, przestrzeń kompletacyjna, rozładunkowa. Dodatkowo istnieje możliwość zwiększania powierzchni w zależności od potrzeb Klienta

Sprawna obsługa szczytów sprzedażowych (peak seasons) Twojej firmy

Szybko i sprawnie reagujemy na potrzeby Klienta w okresach wzmożonej sprzedaży: W każdej chwili mamy możliwość zwiększenia liczby pracowników magazynowych lub uruchomienia dodatkowej zmiany, a także płynnego realokowania pracowników pomiędzy projektami

Błyskawicznie reagujemy na pojawiające się rozwiązania wynikające z potrzeb rynku lub Klienta

Dysponujemy systemami informatycznymi pozwalającymi uzyskać pełną i szczegółową informację na temat statusów operacji istotnych z punktu widzenia Klienta (w tym raportowanie, dostęp online, integracja API)

Terminowość realizacji zleceń 99,5%

Case Studies