Dedykowane rozwiązania systemowe WMS/TMS/CRM

Zaawansowane systemy informatyczne odgrywają coraz większą rolę w branży logistycznej i wręcz decydują o konkurencyjnej przewadze na rynku. Dlatego też w Qlink dział IT jest jednym z filarów naszej działalności, w który nieustannie inwestujemy i rozwijamy.

W zależności od potrzeb naszych Klientów oferujemy różnorodne innowacyjne rozwiązania informatyczne w obszarze integracji:

  • pomiędzy systemem magazynowym oraz transportowym
  • z platformami kurierskimi
  • z platformami sprzedażowymi (marketplace)
  • e-commerce
  • z systemami księgowymi i innymi.

Podstawą i głównym założeniem systemów logistycznych jest zintegrowanie ze sobą wszystkich potrzebnych obszarów do stworzenia bazy danych, dzięki której można zarządzać pełnym łańcuchem dostaw oraz wszystkimi działaniami operacyjnymi, typu przyjęcia, realizacja zamówień, zwroty, rozliczenia finansowe, stany magazynowe, raportowanie i wiele innych.

Na przykładzie współpracy z jednym z naszym Klientów, dla którego świadczymy obsługę w zakresie logistyki zarządzania materiałami POSM, prezentujemy najważniejsze funkcjonalności integracji systemowej.

Potrzebą naszego Klienta w zakresie IT była sprawna realizacja zamówień i przepływ towarów pomiędzy wieloma przedstawicielami handlowymi, ich dostawcami, odbiorcami oraz pełna widoczność wszystkich zamówień, stanów magazynowych z poziomu zarządzającego.

Integracja systemu Qlink z wewnętrznym systemem naszego Klienta (typu Sales Force/Sales Store) odbyła się poprzez API bazując na dwukierunkowej wymianie komunikacji pomiędzy tymi systemami w czasie rzeczywistym.

Przedstawiciele firmy mogą realizować zlecenia wydań lub wykonywać inne operacje logistyczne w panelu Klienta Qlink.

Dostępy do panelu Qlink zostały zróżnicowane na dwa poziomy uprawnień. Pierwszy to widok z poziomu KAM (ok 100 indywidualnych dostępów) z uprawnieniami podstawowymi, drugi zaś to widok rozszerzony dla wybranych Managerów z możliwością dokonywania operacji w zakresie całego magazynu oraz podglądu do wszystkich zleceń.

Portal Qlink umożliwia dokonywanie po stronie Klienta wszelkich operacji takich jak:

  • wyszukiwanie i zamawianie odpowiednich towarów
  • wysyłka towaru do określonego miejsca
  • przekazywania towarów pomiędzy właścicielami
  • podgląd stanów magazynowych przypisanych do wybranego właściciela
  • dostęp do historii zrealizowanych zleceń
  • informacje o statusie zlecenia
  • generowanie raportów w cyklu dziennym, tygodniowym i miesięcznym

Dodatkowo panel Klienta został wyposażony w dodatkowe funkcjonalności:

  • magazyny wirtualne dla wybranej grupy przedstawicieli
  • widok zdjęć towarów
  • kategorie produktowe
  • podział towarów ze wzgl. na stan użytkowania (np.: nowy, używany, atrapa) lub stan uszkodzenia (niekompletny, porysowany, bez pudełka) wraz z możliwością szczegółowego opisania stanu uszkodzenia
  • liczba towarów w opakowaniu zbiorczym
  • automatyczne nadawanie zleceń
  • możliwość filtrowania i sortowania zleceń w różnych opcjach
  • oraz wiele innych.

Dzięki autorskim systemom informatycznym oraz zespołowi doświadczonych programistów  jesteśmy w stanie stworzyć dedykowane rozwiązanie IT odpowiadające specyfice konkretnej firmy oraz jej wewnętrznym potrzebom.

Ogromną zaletą systemów Qlink jest możliwość kastomizacji wybranych funkcjonalności zgodnie z zapotrzebowaniem klienta oraz dostarczenie innowacyjnych niestandardowych narzędzi do obsługi operacji logistycznych każdej firmy.

Zapraszamy do współpracy. czekamy na Ciebie, napisz: sprzedaz@qlink.com.pl

qlink